Sobrassada

Amb la carn i el greix dels porcs criats en llibertat elaborem l’embotit més conegut de Can Not, després li afegim pebre vermell dolç, «Tap de Corti», la sal, el pebre negre, el pebre vermell picant i un conservant natural d’extracte de romaní.

Un cop embotits en budell de porc natural, aconseguim les sobrassades llises, semi arrissades o arrissades les quals passen un procés de curació artesanal en els nostres assecadors naturals durant un mínim de 30-45 dies per aconseguir un producte de màxima qualitat, aquesta elaboració es porta a terme durant el període d’octubre abril.

  • Valoraciones(1)

    Valoraciones

    Valoraciones de clientes

    5 estrellas 0
    4 estrellas 0
    3 estrellas 0
    2 estrellas 0
    1 estrella 0
    1. jazzbluesworld@gmail.com

      Sobrasada valor 10 He conocido esta sobrasada a través de un pariente que reside en Palma y como detalle familiar. No ha podido ser más acertado y gratificante el regalo. Soy de Valencia pero vengo visitando Palma desde hace años como turista y conozco de las muchas especialidades mallorquinas que estás deseando volver a degustar. Entre ellas la sobrasada, que siempre alcanza muy buenos niveles allá donde la compres, pero con ésta en concreto he quedado impresionado por su calidad, textura, sabor y olor de éste producto y el efecto, diría lujurioso, que te produce. Enhorabuena por haber obtenido un producto con este sabor y efecto que te incita a repetir su consumo con ansia

    Añadir una valoración